Poznajmy się
Doświadczenie, które zdobyłam w poprzednich latach w trakcie pracy na różnych stanowiskach biurowych oraz handlowych, pozwoli mi jako Wirtualna Asystentka, na wsparcie Twojej działalności na wielu płaszczyznach.
Koordynowałam różnego rodzaju zadania w biurach projektowych. Prowadziłam biuro projektowe, w którym zajmowałam się obsługą kursantów oraz tworzyłam i zarządzałam całą dokumentacją. Brałam czynny udział w rekrutacji uczestników projektu oraz szkoleniowców. Zdobyłam również umiejętności niezbędne do pracy asystentki – redagowanie pism oraz obsługa sekretariatu.
Ukończyłam kurs dla Wirtualnych Asystentek, dzięki któremu zdobywam wiedzę niezbędną do podjęcia pracy w zawodzie. Podczas kursu poznałam obsługę WordPressa (w tym obsługę sklepu internetowego WooCommerce), programów newsletterowych (MailerLite) oraz programów do zarządzania projektami (Asana, Trello, Todoist).
Jako Wirtualna Asystentka pracuję w programie graficznym Canva, dzięki któremu potrafię przygotować grafiki do różnorodnego zastosowania. Potrafię zaproponować, zaplanować i wdrożyć działania w mediach społecznościowych (plan postów, przygotowanie grafik, napisanie treści postów).
Jeśli mi pozwolisz, wykaże się inicjatywą i pomogę w usprawnieniu działań w Twojej firmie.
To wszystko sprawi, że Ty skupisz się na tym, co daje Ci przyjemność w prowadzeniu własnego biznesu.
Jestem osobą sumienną i zorganizowaną – powierzone zadania wykonuję precyzyjnie i terminowo. Ciągle poszerzam swoją wiedzę, biorąc udział w szkoleniach, aby oferować Ci usługi na najwyższym poziomie.
Prywatnie jestem żoną i mamą dwóch synów. Wolny czas lubię spędzać aktywnie, na łonie natury. Lubię wspinaczkę skałkową, a w zimie jazdę na nartach
Najczęściej zadawane pytania
Jaki rodzaj umowy nas zobowiązuje?
Z każdym klientem podpisuję umowę o współpracy na zasadzie B2B, umowę o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz umowę o zachowaniu poufności (NDA).
W jaki sposób dokonujemy płatności?
Za wykonanie usługi wystawiam fakturę bez VAT-u, płatną z góry, z okresem płatności do 7 dni.
Czy niewykorzystane godziny z pakietu przepadają i czy można zmienić pakiet?
Niewykorzystane godziny przechodzą do wykorzystania razem z kolejnym pakietem. Gdy jednak potrzebujemy większej liczby godzin, możemy przed rozpoczęciem kolejnego okresu zmienić pakiet na bardziej dostosowany do Twoich potrzeb. Można również mnie poinformować o tym kilka dni wczesniej.
Ile godzin z pakietu zostało mi do wykorzystania?
Czas pracy rejestruję za pomocą aplikacji Toggl, gdzie każde zadanie jest opisane i mierzone osobno. Każdemu klientowi udostępniam osobny plik excela, gdzie na bieżąco wpisuję aktualizację wykonywanych zadań. Możemy również umówić się, co ile mam wysyłać raporty.
Jak można zakończyć współpracę?
Umowę w każdej chwili możesz wypowiedzieć poprzez przesłanie odpowiedniego zaświadczenia do mnie. Okres wypowiedzenia ustalamy indywidualnie przy podpisywaniu umowy o rozpoczęciu współpracy. Zazwyczaj jest to czas od 7 dni do 14 dni.